Αρχική » Κείμενα / Αρχεία για download, ΘΕΜΑ: ΠΟΛΙΤΙΚΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ » ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ - ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ - ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

word doc.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ - ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ Ύστερα από νέο αντισυνταγματικό νόμο τα παρακάτω πλέον δεν ισχύουν! Δείτε όμως μια καλή λύση πως μπορούμε σύμφωνα με το Σύνταγμα να ΜΗΝ πληρώνουμε τα απαράδεκτα και παράνομα διόδια (επίσης μπορεί κανείς να βρει και πιο πρακτικό τρόπο αντί χαρτί με ταινία) δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=-UNtsEPFa1M&list=TL6n9Z8nZtIv02i4JV1vLcA1oC8f1Datul Έλαβα αυτό το κείμενο μέσω email και το έχω περιλάβει εδώ για την ενημέρωσή σας. Διαβάστε, κρίνετε και δράστε με βάση τα νέα δεδομένα και πλήρως ήσυχη συνείδηση! α) Υπάρχουν ακόμη Έλληνες οι οποίοι δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα τους και τη δύναμη που τους δίνει το «Σύνταγμα της Ελλάδος» (ΣτΕ) καθώς και ο «Ποινικός Κώδικας» (Π.Κ) και άλλα Διατάγματα και Κανονισμοί του Κράτους. β) Συστηματικά υπάρχει στη κοινωνία μια προπαγανδιστική παραπληροφόρηση και διαστρέβλωση των πάντων, σε εξωφρενικά επίπεδα, έτσι ώστε να μπερδέψουν τους Έλληνες πολίτες, να τους φοβίσουν... και τελικά να τους φτάσουν σε σημείο να αηδιάσουν, και να παρατήσουν κάθε προσπάθεια αλλαγής της εις βάρος τους κατάστασης. Λοιπόν για να τελειώνουμε άπαξ και δια παντός με κάποια πράγματα, αποφάσισα να σας αποκαλύψω τι συμβαίνει με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τα λεγόμενα «διόδια» στους Ελληνικούς δρόμους, τι προβλέπεται, ποια είναι τα δικαιώματα μας και φυσικά ποιες είναι οι προβλεπόμενες ενέργειες σε περίπτωση που συμβεί, εις βάρος μας κάποια παρανομία και αυθαιρεσία, από οποιονδήποτε (τονισμένο διότι ο Έλληνας πλέον πρέπει να μάθει σιγά σιγά να αποφεύγει και να αποκρούει τις κατʼ επανάληψη παρανομίες και αυθαιρεσίες των «αστυνομικών οργάνων», εκτός από αυτές των ιδιωτικών εργολαβικών εταιριών). Κατεβάστε όλο το κείμενο και διαβάστε τις λεπτομέρειες! Αξίζει να είστε ενήμεροι... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ-- ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Χρήστου Σταμόπουλου Δικηγόρου Δικαιούμαστε να μην πληρώνουμε Νομική προσέγγιση: Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας. Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής.Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού). Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει.Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια. Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών). ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ! Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.). Σχετικά με την τροχαία από την Δικηγόρο Αντωνία Λεγάκη «Αυτό που πρέπει να ξέρει ο κόσμος είναι ότι πρόστιμο μπορεί να κοπεί μόνο από αστυνομικό και αυτό αν εκείνος βεβαιώσει την παράβαση αυτοπροσώπως. Δεν γίνεται να βεβαιωθεί ούτε ύστερα από καταγγελία ούτε μέσα από τις κάμερες», λέει η δικηγόρος κυρία Αντωνία Λεγάκη, μέλος του «Δεν Πληρώνω». «Σε κάθε περίπτωση εμείς θέλουμε κάποια στιγμή το ζήτημα να πάρει την δικαστική οδό όπου θα μπορέσουμε να αποδείξουμε ότι η καταβολή των διοδίων είναι παράνομη. Μάλιστα όταν τυπωθεί το ΦΕΚ, σκοπεύουμε να προχωρήσουμε σε μαζικές πράξεις δημόσιας ανυπακοής προκειμένου να αποδείξουμε στα δικαστήρια την νομιμότητα της δράσης μας». Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΡΕΠΠΑ Ο Κώστας Παπαδάκης λέει στην «PRESS Time» ότι, επί της ουσίας, η τροπολογία του νόμου, που προβλέπει βαριές κυρώσεις, σε όσους δεν πληρώνουν, δεν έχει νομική βάση «Με την πρώτη πράξη επιβολής προστίμου, για τη μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων, θα προσφύγουμε στο Συμβούλιο της Επικρατείας». Ο δικηγόρος του κινήματος «Διόδια stop» Κώστας Παπαδάκης, λέει στην «PRESS Time», ότι επί της ουσίας η τροπολογία του νόμου που προβλέπει βαριές κυρώσεις σε όσους δεν πληρώνουν δεν έχει νομική βάση. Ο «πόλεμος» των διοδίων λοιπόν, τώρα αρχίζει. Τα μέλη του «δεν πληρώνω» είναι αποφασισμένοι να μην καταθέσουν τα όπλα και να μην πληρώνουν ούτε τα… πρόστιμα, που θα τους επιβάλλονται! Αντί λοιπόν η τροπολογία να εξαλείψει το φαινόμενο, φαίνεται ότι πυροδοτεί μια διαμάχη μεταξύ πολιτών, κράτους και των εταιρειών, που διαχειρίζονται τα διόδια. Ο Κώστας Παπαδάκης εξηγεί ότι υπάρχουν νομικά επιχειρήματα, που μπορούν να ακυρώσουν τα πρόστιμα. Ο δικηγόρος του κινήματος εξηγεί την επιχειρηματολογία, που θα αναπτυχθεί ενώπιον του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου της χώρας και αναλύει τους επιμέρους άξονές της: Ιδιωτική εταιρεία με… άρωμα Δημοσίου. Η άρνηση πληρωμής των διοδίων, δεν θεωρείται ποινικό αδίκημα, καθώς δεν αφορά την καταβολή χρέους προς δημόσια εταιρία. «Στην περίπτωση που ένας πολίτης αρνηθεί να πληρώσει κάποια εταιρεία του Δημοσίου, τότε μπορεί να του επιβληθεί πρόστιμο, δεν ισχύει όμως το ίδιο και με τις ιδιωτικές συναλλαγές», αναφέρει ο Κώστας Παπαδάκης. Οι κοινοπραξίες, όπως η «Νέα Οδός» ή «Ολυμπία Οδός» είναι ιδιωτικές, άρα δεν μπορούν να αναγκάσουν κανέναν να καταβάλει το αντίτιμο. «Μονόδρομος» η συναλλαγή. «Δεν διατίθεται εναλλακτικός δρόμος για του οδηγούς», λέει στην «PRESS Time» ο δικηγόρος του κινήματος «Διόδια stop». Όλοι οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να περνούν από τα διόδια, αφού δεν υπάρχει κάποιος παράδρομος και αν υπάρχει είναι άκρως επικίνδυνος. Η σίγουρη λύση, όπως εξηγεί ο κ. Παπαδάκης, ώστε να μην κινδυνέψουν τη δική τους σωματική ακεραιότητα, αλλά και των οικογενειών τους είναι να περάσουν από τη νέα εθνική και κατά συνέπεια από τα διόδια. «Είναι μια αναγκαστική συναλλαγή, την οποία δεν την έχει επιλέξει κανένας πολίτης», αναφέρει ο κ. Παπαδάκης. Πρωτοφανής η διάταξη, μέσω του ΚΟΚ. «Σε όλο τον ΚΟΚ δεν υπάρχει τέτοιου είδους διάταξη», τονίζει ο κ. Παπαδάκης. Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας σε όλες του τις διατάξεις ρυθμίζει ζητήματα ασφαλείας των δρόμων, ενώ συνδέει την κάθε παράβαση του οδηγού με τη ρύθμιση της ασφαλούς διέλευσης. Ο δικηγόρος του κινήματος αναφέρει ότι: «Ο διερχόμενος φόρος καταβολής δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα» και προσθέτει: «Δεν δημιουργείται κανένας κίνδυνος στην ασφάλεια της κυκλοφορίας των συγκοινωνιών». «Αυθαιρεσίες» Τα παραπάνω βασικά στοιχεία, με τα οποία θα προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των κοινοπραξιών, αν τελικά τους επιβληθεί πρόστιμο δεν είναι όπως υποστηρίζουν οι μόνες αυθαιρεσίες. «Οι εταιρείες των διοδίων έχουν την υποχρέωση να μην λαμβάνουν φωτογραφίες από τα συστήματα βιντεοσκόπησης, που έχουν πέραν όσων απαιτούνται για την καταγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του διερχομένου οχήματος», υποστηρίζει ο κ. Παπαδάκης και συμπληρώνει: «Συνεπώς δεν έχουν σε καμία περίπτωση το δικαίωμα να φωτογραφίζουν τους επιβαίνοντες».Οι έννοιες, οι παραβιάσεις και οι κυρώσεις για τα προσωπικά δεδομένα εκφράζονται, όπως εξηγεί ο ίδιος, από το νόμο 24.72.77, ο οποίος απαγορεύει στον παραχωρησιούχο να χρησιμοποιήσει οτιδήποτε παραπάνω από τον αριθμό κυκλοφορίας. Οι κοινοπραξίες οφείλουν να ζητήσουν την άδεια από την Αρχή προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ώστε να εγκαταστήσουν κάμερες και ύστερα να αποστείλει στο αρμόδιο υπουργείο την φωτογραφία των πινακίδων, ώστε να την ενημερώσουν για τα στοιχεία του κατόχου του οχήματος. Σύμφωνα με το άρθρο 24.1.5(2), εξηγεί ο κ. Παπαδάκης, η παραχωρησιούχος έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον ιδιοκτήτη τα χρήματα ή να του επιβάλλει να καταβάλει το 20πλάσιο αντίτιμο, αν φυσικά ακολουθήσει τις παραπάνω διαδικασίες. Ο ρόλος της Τροχαίας Η διάταξη του άρθρου 22.1.5 αναφέρει ότι η Αστυνομία, η Τροχαία δεν μπορούν να αναγκάσουν έναν διερχόμενο οδηγό να πληρώσει τα διόδια, ούτε να του επιβάλλουν ποινή, ενώ η Δ.Ο.Υ δεν μπορεί να ζητήσει από τον κάτοχο του οχήματος να πληρώσει το αντίτιμο. Η νέα διάταξη του ΚΟΚ όμως ανατρέπει τα δεδομένα και ο υπουργός Μεταφορών Δ. Ρέππας έθεσε σκληρά μέτρα κατά των οδηγών που ανοίγουν τη μπάρα. Άρα υπάρχει και… σύγκρουση νόμων. «Η παραχωρησιούχος εταιρία πλέον, μπορεί να καλεί την Αστυνομία, η οποία θα καταγράφει τα στοιχεία του οδηγού» λέει στην «PRESS Time» ο Κώστας Παπαδάκης αναλύοντας τη νέα τροπολογία, που κατέθεσε ο υπουργός. Οι οδηγοί έως τώρα αρνούνταν να δώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία στην εταιρεία, που έχει τα διόδια, η οποία άλλωστε δεν είχε το δικαίωμα να τα απαιτήσει. Όμως, η Αστυνομία έχει αυτό το δικαίωμα και βάσει του νέου ΚΟΚ θα είναι στην αρμοδιότητά της. «Συνυπεύθυνος πλέον γίνεται και ο οδηγός, εκτός από τον ιδιοκτήτη» επισημαίνει ο κ. Παπαδάκης και προσθέτει: «Δεν αρκεί λοιπόν η λήψη του αριθμού κυκλοφορίας για την επιβολή του προστίμου, καθώς έχουμε διεύρυνση της ευθύνης για τη κύρωση». Διαβάστε περισσότερα στο blog: http://epitropesdiodiastop.blogspot.gr/p/blog-page_17.html
Έκδοση: 1.2
Λήψεις: 1615
Προβολές: 7453
Μέγεθος: 49kb
Τιμή: Δωρεάν
Ημερομηνία προσθήκης: 17 Οκτ 2011, 17:50
Τελευταία ενημέρωση: 06 Ιούν 2014, 12:38
Συγγραφέας
αλέξανδρος m. pfaff αλέξανδρος m. pfaff
starstarstarstarstar 4.7
Καταχωρήσεις: 71
Βαθμολογία καταχώρησης
starstarstarstarstar 4.3 (3 Ψήφοι)
Φτωχό Αριστο

Συστημική Αναπαράσταση

ΤΙ είναι η Συστημική Αναπαράσταση;

Αλάτι Ιμαλαΐων - το Άλας!

Αλάτι Ιμαλαΐων - το Άλας!

Επικοινωνία

metatron__mandala

House of Light newsletter εγγραφή

metatron_symbol__mandala

Τα ΝΕΑ του

HOUSE of LIGHT

ΕΜΕΙΣ

είμαστε

το κλειδί

στις θετικές αλλαγές

που αναμένουμε να δούμε

στον υπέροχο γαλάζιο πλανήτη!

Οι επόμενες μας συναντήσεις:

06 - 08 Σεπτεμβρίου 2024: Συστιμηκή Αναπαράσταση στην Κιβωτό Κορογώνα.  Μια δυνατή θεραπευτική και απελευθερωτική εμπειρία
καθαρισμού, συναισθηματικής τόνωσης, απαλλαγής απ' ό,τι δε χρειάζεστε και στοχοθεσίας, με όχημα τη δοκιμασμένη σε όλο τον πλανήτη θεραπευτική πρακτική της Συστημικής Αναπαράστασης. Συντονίζει ο αλέξανδρος m. pfaff

Σας ενδιαφέρει:

Συμβουλευτική για την ειρηνική (δια)τροφή & πλήρη ζωή

Το πλήρες εγχειρίδιο 5 τευχών "ειρηνική (δια)τροφή & πλήρης ζωή", μοναδικό έργο 607 σελίδων στην ελληνική γλώσσα από τη μαρία α. αγγελή:

peace-food-diet_1_maria_aggeli_400 peace-food-diet_3_maria_aggeli_400

4G; 5G; ΘΕΛΩ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ ΤΩΡΑ! Θέλεις; ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ - απλά απόκτησε τοv HOL RayTransformerhol_raytransformer_globe_pink-blue-s στο μεγεθος που σου ταιριάζει: TRAVEL S&S+, HOME M&M+, MEGA L+, GIGΑ XXL & TERRA 7XXL, και ζήσε σε ένα ενεργοποιημένο και απαλλαγμένο από βλαβερή ακτινοβολία περιβάλλον, για πάντα!

Σας προτείνουμε:

Πάντα επίκαιρο: To Μάθημα Αλληλογραφίας HOL ΜΑ Νο2: «Ο Οδηγός για την Κατανόηση των Σωμάτων Φωτός, {...}»

To Μάθημα Αλληλογραφίας HOL ΜΑ Νο3: «Το Πλήρες Εγχειρίδιο της Ραδιαισθησίας»

Από τη σειρά των δωρεάν MP3 downloads:

mp3 No7: Επίκληση για ΘΕΙΑ Παρέμβαση

mp3 No S6: Maha Mrityunjaya Mantra "Tryambakam - Yajaamahe" για καλή υγεία & μακροζωία

Πάντα καίριο: Το μήνυμα από την Jeanne d'Arc d'Orleans

Το ULTIMATE ΗOL MP3: Το House of Light «Ultimate OM»: Για πολύ βαθιά χαλάρωση, ενεργοποίηση & συντονισμό των τσάκρας σας, θετικό επαναπρογραμματισμό του υποσυνείδητου νου, διαλογισμό, ψυχικά ταξίδια, εργασία φωτός αλλά επίσης και για εναλλακτικές θεραπείες. Αποκτείστε το τώρα και ξεχάστε όσα γνωρίζατε μέχρι τώρα στον τομέα αυτό!

metatron_symbol__mandala

©2006-2024 αλέξανδρος m. pfaff -  the HOUSE of LIGHT Hellas, http://www.house-of-light.gr ♥
Μπορείτε να μοιραστείτε τα κείμενα για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς με οποιοδήποτε μέσο, εφόσον αναφέρονται τα πλήρη στοιχεία προέλευσής τους
μαζί με σύνδεσμο link (διαβάστε τους Όρους Χρήσης & Λειτουργίας). ♥

Creative Commons License
Copyright 2006-2024 the House of Light Hellas - all rights reserved - the House of Light Hellas by alexandros m. pfaff is licensed under a Creative Commons Attribution-Non-Commercial-No Derivative Works 3.0 Greece License Μπορείτε να μοιραστείτε τα κείμενα για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς με οποιοδήποτε μέσο, εφόσον αναφέρονται τα πλήρη στοιχεία προέλευσής τους (μαζί με σύνδεσμο link). Sie können alle Texte für nichtkommerzielle Zwecke frei nutzen, sofern die vollständige Referenz der Herkunftmit mit Link zur House of Light Webseite angegeben wird. phone: +30 210 5616300 email: info@house-of-light.gr